3/19/18

Соціально-психологічні настанови


У рамках проведення методичного тижня практичним психологом Шпилькою О.З. 14 березня було проведено  психолого-педагогічний семінар на тему: «Золоті правила виховання творчої особистості». Його основною метою було опрацювання методичних рекомендацій, спрямованих на розвиток творчих здібностей, обговорення типових форм та методів щодо активізації дитячої обдарованості, удосконалення педагогами Твіржанського НВК методик виявлення та розвитку творчих задатків школярів. Виконавши інтерактивні вправи, рольові ігри, педагоги мали можливість відчути себе на місці учнів та проаналізувати, що доцільно використовувати в процесі роботи, а чого краще уникати.  Вчителі дійшли висновку, що для того, аби виховати творчу особистість потрібен інноваційний, нестандартний, особистісний  підхід.
     Що означає поняття «толерантність»? Чи завжди ми в житті толерантні до інших людей? Які якості має толерантна людина і як їх виховати в собі? На ці та багато інших запитань дала відповіді учням 5 класу соціальний педагог  Феник Х.І., провівши заняття з елементами тренінгу «Толерантність врятує світ». В рамках реалізації освітніх реформ важливим є формування в учнів терпимого ставлення до дітей з особливими потребами, так як НУШ значно розширює впровадження інклюзії у заклади загальної середньої освіти. Переглядаючи слайди мультимедійної презентації, п’ятикласники дізналися походження поняття толерантність, його значення, ознайомилися з нормативно-правовими документами, які гарантують кожній людині, незалежно від фізичних чи психологічних особливостей, повноцінну реалізацію себе як особистості.  Діти виконали вправу «Квітка» (висловили асоціації щодо слова толерантність),  обговорили ситуації з життя, послухали та проаналізували оповідання В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка», пригадали казку Андерсена «Гидке каченя», так як їх зміст дотичний  темі, дали відповіді на запитання анкети «Наскільки ти толерантний?», переглянули відеоролики на відповідну тематику. Під час гри «Чарівний мішечок» учні мали можливість вчитися бути толерантними відразу на занятті, виймаючи наосліп завдання з мішечка, діти повинні були відразу його виконати (н.д.: висловити комусь слова вдячності, любові, співчуття…).  У процесі проведення заняття в учнів сформовано толерантне ставлення один до одного та до людей, які, можливо, чимось відрізняються від інших. Пятикласники переконані, що у цьому світі всі ми різні, але –  рівні.


Немає коментарів:

Дописати коментар