3/14/18

Дорога до успіху - знання, інтелект, ерудиція


    Цікаво  та майстерно  у Твіржанському НВК проходить  методичний тиждень. 13 березня педагоги навчального закладу мали можливість відвідати  відкриті уроки своїх колег, які  розпочали панораму педагогічної майстерності «Дорога до успіху – знання, інтелект, ерудиція».
    З метою ознайомлення учнів з поняттям «доба», «частина доби», формування навичок  розв’язування задач, пов’язаних із часом, застосовуючи приклади з життя, вчитель 1 класу Мочерад Ольга Миколаївна провела зі своїми вихованцями урок математики. За допомогою чарівної пір'їнки під час ранкової зустрічі діти відповіли на запитання «Що мені найбільше подобається робити?», а віршованими рядочками передали один одному тепло своїх долоньок. На уроці вчителька вміло використовувала інноваційні методи навчання: повторивши дні тижня, діти домальовували промінчики сонця, за допомогою дидактичної гри «Відгадай слово» встановлювали відповідність між цифрою і буквою, а Чарівний глобус допоміг вивчити частини доби і запросив малюків до участі у рухливій грі «Літаки». «Ранок» - літаки вмикають двигуни, «День» -  літають, «Вечір» - йдуть на посадку, «Ніч» - відпочивають, лягають спати. Із відгадуванням загадок на закріплення часових уявлень впоралися всі учні класу. На завершення уроку педагог провела рефлексію, діти намалювали сонечку веселу чи сумну посмішку та запросили гостей зробити фото на згадку.
     Вчитель зарубіжної літератури Мік Галина Степанівна запросила своїх колег на урок відкритих думок  «Без любові немає щастя…» (вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання). Вчитель вдало використала ефективний метод заохочення творчої активності «Сенкан». Він розвиває образну мову, уяву і творчість. Це швидкий спосіб аналізу, синтезу і узагальнення понять. Семикласники показали, що про дружбу та кохання можна говорити нескінченно. А от такий метод як «кластер» став новинкою як для учнів, так і для вчителів. Він цікавий тим, що здобута інформація переосмислюється через графічні схеми, дозволяє представити на уроці великий обсяг інформації в систематизованому вигляді, виявити ключові слова теми. Учні вільно і відкрито висловлювали свої думки. Педагог вважає використання цього методу ефективним, бо мозок людини краще запам’ятовує моделі.

Немає коментарів:

Дописати коментар