Методичний тиждень у Твіржанському НВК триває. На урок
літературного читання у 2 клас запросила Кавій Світлана Борисівна. З метою
формування навичок свідомого читання, уміння висловлювати свої думки, розвитку
зв’язного мовлення, акторських здібностей, вміння працювати в групах,
словесного малювання епізодів казки
педагог ознайомила учнів з творчістю І.Франка та його казкою «Лисичка і
Журавель». Для досягнення цілей уроку Світлана Борисівна використала
різноманітні форми і методи навчання: гра «Чарівний кошичок» активізувала дітей
до роботи на уроці. За допомогою навідних запитань діти намагалися відгадати,
що ж знаходиться у кошику, а це сприяло розвитку фантазії другокласників.
Використовуючи гру «Чарівна квітка», вчитель вміло погрупувала учнів для
роботи в командах. Діти з великим захопленням переглянули відеоролик та
презентацію про творчість Івана Франка, а також подивились відеозапис казки «Лисичка
та Журавель». Для характеристики головних героїв вчитель використала
інтерактивний метод «Лото», який вчить учнів класифікувати предмети. А взаємні
запитання, що є однією із форм інтерактивних методів, педагог дуже влучно
поєднала з цікавою грою «Чарівний клубочок», яка допомогла дітям краще
зрозуміти текст. Не обійшовся урок без рольової гри, завдяки якій учні
майстерно інсценізували казку «Лисичка і Журавель». Виставка дитячих творів
Івана Франка – це своєрідний спосіб заохочення дітей до читання художньої літератури. Вибіркове читання,
читання «ланцюжком», гра «Склади прислів’я»,
інтерактивна гра «Мікрофон», поділ казки на частини – ланцюжок прийомів та
методів, які дуже подобалися учням 2 класу. А педагоги, які були присутні на
уроці, на декілька хвилин повернулись у своє дитинство.
Вчитель-класовод Петрага Марія Дмитрівна урок української мови на тему «Неозначена форма дієслова» у 4 класі розпочала у колі на килимку. Діти, взявшись за руки, передавали тепло своїх долонь один одному, усмішку та позитивний настрій.
Методом «Кубування» повторили матеріал
про вивчені частини мови, а коли школярі побачили на грані куба словосполучення
«неозначена форма дієслова», зробили паузу. Учитель прийшла на допомогу, сказавши, що ця «родзинка» дієслова якраз і буде головною
героїнею уроку. Далі запросила вихованців у країну, де живуть усі частини мови.
На слова дітей: «Раз, два, три, брамо, відчини», - брама не тільки не відчинилась, а на ній з'явились аж 6 замків. 6 ключиків – це 6 різних завдань, які потрібно було виконати, щоб
потрапити у наступну країну. Неможливо на уроці мови обійтись без каліграфічної
хвилинки. Наступне завдання – робота в парах: створення книжечок-лепбуків різних форм. Один учень малює малюнок, інший
підбирає дієслова. Працюючи в групах, діти самі підійшли до визначення, що таке
неозначена форма дієслова.
Не
менш цікавими були завдання у трьох різнокольорових конвертах. Діти мали можливість
самі вибрати для себе завдання,
а потім групами проводили їх захист. Заслуговує на увагу і завдання творчого
характеру – написати твір на вільну тему. Використовуючи метод «Крісло автора», Марія Дмитрівна запрошувала учнів презентувати свої роботи. Замки один за одним падали додолу, а щоб
відкрити останній замок, необхідно було підвести підсумок уроку грою «Абетковий
суп». Хтось називає будь-яку букву алфавіту, а учні з цієї букви складають
підсумкове речення про урок. Всі завдання виконано, ключі до замків підібрано і
четвертокласники потрапляють у країну МОРФОЛОГІЯ. Варто відзначити майстерність поєднання вчителем-класоводом Петрагою М.Д. нестандартних, інноваційних форм та методів на уроці, високий рівень професіоналізму, творчий, креативний підхід.
Немає коментарів:
Дописати коментар