1/24/18

Круглий стіл на тему: «Соціально-психологічний супровід обдарованої дитини в рамках освітнього процесу»

Новий Закон України «Про освіту» ставить перед закладом загальної середньої освіти нові стандарти та цілі, в основі яких лежить принцип оволодіння дитиною ключовими компетентностями, а також діагностики та розвитку обдарованості учня, формування вміння застосувати знання та здібності у повсякденному житті. Ідучи в ногу з часом, Твіржанський НВК
віднедавна своєю головною навчально-виховною метою поставив не просто озброїти дитину новими знаннями, а навчити застосовувати їх та свій природній талант на практиці. Вчасно виявивши та розвинувши дитячу обдарованість,  вчитель допоможе учневі досягти великих успіхів у майбутньому, чим принесе неабияку користь суспільству.
        11 січня у Твіржанському НВК практичним психологом Шпилькою О.З. та соціальним педагогом Феник Х.І. було організовано та проведено круглий стіл  «Соціально-психологічний супровід обдарованої дитини в умовах загального освітнього процесу» за участю педагогічного колективу. Основною метою проведення такого дійства було опрацювання методичних рекомендацій під час роботи з обдарованими дітьми, обговорення типових форм та методів роботи щодо розвитку дитячої обдарованості, удосконалення педагогами Твіржанського НВК методик виявлення та розвитку творчих здібностей школярів.
Ознайомила присутніх із планом роботи круглого столу директор НВК Книшик С.І., яка підкреслила важливість формування в дитини ключових життєвих компетентностей, наголосила на необхідності постійного професійного збагачення сучасного педагога,  акцентувала на тому, що одним з головних пріоритетів роботи Твіржанського НВК є співпраця вихователів дошкілля з вчителями задля раннього виявлення, розвитку та формування в дитини вміння застосувати свої природні здібності й таланти  на практиці.
      Соціальний педагог Феник Х.І. підготувала презентацію, у якій розкрила теоретичні визначення термінів обдарованість та обдарована дитина, наголосила на своєрідності усіх видів обдарованості та типових методах роботи в рамках розвитку кожної з них, звернула увагу на головних аспектах діагностики талановитих учнів, а також проаналізувала практичні рекомендації для педагогів та батьків щодо роботи з обдарованими дітьми.
      Практичний психолог Шпилька О.З. підготувала для присутніх практичні ігри та вправи для роботи щодо розвитку та виявлення творчих здібностей дітей із використанням проективних та вербальних форм, а також продемонструвала застосування методики «КВАК». Проексперементувавши на собі хід практичних вправ, вчителі зможуть доцільно використовувати їх під час навчального процесу, що дасть можливість своєчасно виявити творчі здібності учнів.  
          Формування творчої та креативної особистості, здатної застосувати свої здібності та таланти у практичній діяльності – одна з головних цілей роботи Твіржанського НВК, яку заклад втілює від дошкілля до старшого шкільного віку. 
          Попередньо, під час загальношкільних батьківських зборів, з батьками було узгоджено, що Твіржанський НВК працюватиме над проблемою «Виявлення та розвиток обдарованості учнів».
   Проведення тематичного круглого столу – лише перший крок до вдосконалення роботи навчального закладу над даною проблемою. У майбутньому дирекція та педагогічний колектив більш практично збагачуватимуть напрацювання в напрямку розвитку художньо-естетичної, спортивної, інтелектуально-академічної обдарованості учнів, а ознайомитись із тим, як заклад реалізовує цю роботу, батьки та громадськість зможуть під час організованої виставки дитячих талантів, яка планується під час чергових загальношкільних батьківських зборів.

Немає коментарів:

Дописати коментар