1/24/18

Засідання педагогічної ради

Невід’ємною складовою роботи навчального закладу, під час якої обговорюють актуальні питання та ухвалюють важливі рішення щодо навчально-виховного процесу, є педагогічна рада. 4 січня відбулося чергове засідання, на яке було винесено такі питання: «Система виховної роботи НВК, яка спрямована на розвиток творчої, інтелектуальної, фізично здорової особистості, громадянина- патріота»,«Пріоритети Нової української школи. Ключові компетентності керівника Нової української школи», «Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки учнів навчального закладу. Система роботи соціального педагога».
         Щодо першого питання виступила директор С.І.Книшик, яка провела узагальнений аналіз виховної роботи  у Твіржанському НВК та наголосила, що у цьому аспекті діяльності навчальний заклад має значні успіхи та досягнення, якими може пишатися.  Більш детально на головних засадах та принципах виховного процесу в навчальному закладі зупинилася заступник директора з виховної роботи  Приймак М.М., вона ознайомила присутніх із системою цієї ділянки роботи, головною метою якої є розвиток творчої, інтелектуальної, фізично здорової особистості, патріота,а також  підкреслила головні аспекти її втілення.
      Заступник директора з навчально-виховної роботи Щербата І.С. охарактеризувала пріоритети Нової української школи та роль керівника навчального закладу в рамках реалізації нових освітніх реформ. Іванна Степанівна підготувала презентацію, у якій детально зупинилася на головних змінах, які відбудуться у системі роботи початкової школи вже з нового навчального року.
      Третє питання детально розкрила соціальний педагог Феник Х.І., яка проаналізувала систему роботи щодо соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки учнів та ознайомила із основними напрацюваннями в цій ділянці роботи.

      Усі  питання, які виносились на засідання педагогічної ради було детально висвітлено та опрацьовано, відносно кожного ухвалено рішення, які зафіксовані у протоколі засідання педради.

Немає коментарів:

Дописати коментар