3/29/21

«Співпраця вчителя та батьків. Модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії»

         Родина – це школа любові. Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, учителі можуть дати дітям щастя. Власне робота з батьками обговорювалася на засіданні МО класних керівників ОЗ «Твіржанський ЗЗСО І-ІІІст», зокрема, опрацьовано тему «Співпраця вчителя та батьків. Модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії» . Педагоги ділились досвідом співпраці із батьками, важливу роль акцентували на позиції трьох сторін: педагоги-діти та батьки. Директорка закладу Книшик С.І. акцентувала увагу на вагомості вибудовування відносин класного керівника з батьками та залученню їх до життя класу, враховуючи умови пандемії. Заступник з ВР Приймак М.М. дала практичні поради щодо організації взаємодії з батьками у сучасних умовах; спільно з класними керівниками розібралися із відповіддю на питання зі сторони батьків : «Чому у моєї дитини низька успішність?» Керівник шкільного МО Пилип І.В. виокремила основні причини виникнення напруженості під час спілкування дорослих та дітей, диференціюючи позицію учня, батька та вчителя. Керівник 8 класу Феник М.М розкрила питання ролі тата як важливого фактору педагогічної співпраці. Кожен із педагогів доповнив власним баченням. Кисіль Л.О., керівник 6 класу, поділилась досвідом, наголошуючи на тому, що важливо сконтактовуватися з батьками, щоб похвалити дитину, а не лише зробити зауваження. Керівник 11-Б класу Чміль С.І. висвітлила систему спільних творчих справ батьків і дітей, котру вибудувала зі своїм учнівським та батьківським колективами. А практичний психолог Семенишин М.І. підготувала презентацію «Психолого-педагогічні знання, професійні вміння і навички – важлива складова в педагогічному трикутнику «дитина-батьки-вчитель». Члени МО визначили найбільш результативні форми роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар