2/14/17

"Здоров'я - не все, але все без здоров'я - ніщо"

Актуальною проблемою сьогодення є збереження здоров’я дітей, формування у них світогляду , спрямованого на його збереження , оволодіння навичками здорового способу життя та безпечної поведінки , створення умов для гармонійного розвитку душі і тіла. Здоров’я – найбільша цінність, говорить народна мудрість. 
Тому 28 листопада у Твіржанському НВК пройшов семінар-практикум вчителів основ здоров’я. Вчитель основ здоров’я Дмитришин Оксана Євгенівна поділилася досвідом своєї роботи з вчителями району, підготувавши буклети, мультимедійну презентацію та доповідь по проблемі. 
В актовому залі була підготовлена виставка проектних робіт та стінгазет, колаж із буклетів, рефератів, учнівських портфоліо, поезій та фотосвітлин учнів 2-11 класів, над якими вони працювали на заняттях з основ здоров’я. 
Цікавим та повчальним був виховний захід «Здоров’я – не все, але все без здоров’я - ніщо», який підготували вихованці навчального закладу. Всі присутні мали змогу подивитися захоплюючі сценки з казковими героями про шкідливість вживання алкоголю та паління, послухати пісні про те, як треба боротися зі шкідливими звичками на мотив українських народних, подивитися відеоролик «Ти маєш вибір». А хлопчика Миколку, який завжди приходив до школи брудним, дівчинка Наталочка за допомогою Мийдодіра переконала в тому , що чистота – запорука здоров’я. 
Ізюминкою заходу були переспіви хлопців та дівчат про шкідливий вплив паління, алкоголю та тютюну на організм людини. Шкільний кореспондент Наталія Гошковська провела опитування серед учнів навчального закладу «Здоров’я- це модно, чи ні?», а глядачі переглянули відеорепортаж з місця події. 
На квітку здоров’я десятикласниці «поселили» різнокольорових метеликів, промовляючи заповіт Матері Терези. 
Захід закінчився фінальною піснею «Ти маєш право».

Немає коментарів:

Дописати коментар