12/10/20

Марафон «Дитячої та юнацької книги і здоров’я»

 Упродовж тижня відбувся марафон «Дитячої та юнацької книги і здоров’я» для учнів 5-9 класів. У рамках проведення марафону було заплановано низку заходів, спрямованих на допомогу учням цінувати своє здоров’я та продовжувати традиції наших пращурів. Школярі брали активну участь у конкурсі-виставці малюнків «Секрети здоров’я» і створенні моделі «Квіточка здоров’я.» Учителька основ здоров’я Дмитришин О. Є. провела вікторину «Чи знаєш ти правила здорового способу життя?», тренінг «Екстремальні ситуації та здоров’я», конкурс віршів «Я буду здоровим». Цікавим у 7 класі було проведення на уроках фізхвилинок та енергізаторів «Гарна постава». У 8 класі – склали розклад сімейних добрих справ, які сприяють зміцненню здоров’я родини. У 9 класі переглянули презентацію «Традиції української сім’ї». Спільно з бібліотекарем Гірковою Н.В. проведено оздоровчо-бібліотечний урок на тему «Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу.» Учні озвучили прислів’я про здоров’я, презентували підготовлений заздалегідь плакат. Всі разом відправилися у віртуальну подорож . Перша зупинка подорожі «Сімейно-обрядова», на якій учні називали функції родини. Діти були об’єднані у чотири групи: »Тато», «Мама», «Діти», »Бабусі+ дідусі» та з’ясували ,що повинні робити члени родини для збереження кожної складової здоров’я. Друга зупинка подорожі - «Традиційно-вітамінна». Оксана Євгенівна презентувала «Вітамінну абетку». Під час роботи в групі «Хлопчики-дівчатка» лідери зачитали складені рецепти приготування козацьких страв. Третя зупинка «Лікарські рослини». Наталія Володимирівна зацитувала дітям уривки з тематичних казок, міфів та легенд. Після марафону у дітей залишились чудові враження, бо уроки проходили в атмосфері радості, гармонії та дружньої підтримки. Діти ще раз переконалися, що здоров’я у їхніх руках.

 



 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар