9/23/24

Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей

 Закон України «Про освіту» гарантує кожному рівні умови доступу до освіти та забезпечує батькам право обирати заклад, вид та форму здобуття освіти для дітей. Цього року ще троє батьків обрали саме наш заклад для навчання своїх особливих дітей, відтак створено чотири інклюзивні класи та три інклюзивні групи в дошкільному підрозділі, в одній з яких є двоє дітей з ООП. Щороку для кожної дитини створюється персональна команда психолого-педагогічного супроводу, робота якої спрямована на розвиток здібностей кожної дитини, на те, щоб вона мала можливість досягти успіхів у навчанні, реалізувала свій потенціал та була максимально інтегрована  в суспільне життя.

         


На виконання Постанов КМУ від 15.09.2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти», від 10.04.2019 р. № 530 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти», річного плану роботи закладу в ОЗ «Твіржанський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» (директор Іванна ЩЕРБАТА) відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами спільно з працівниками інклюзивно-ресурсного центру та батьками. Першочерговою метою засідань стала розробка та затвердження індивідуальних програм розвитку дітей з ООП на 2024/2025 навчальний рік, узгодження її змісту з батьками, визначення освітніх цілей, над досягненням яких члени команд супроводу працюватимуть упродовж року. Засідання пройшли продуктивно, були прийняті відповідні рішення. Директор закладу Іванна ЩЕРБАТА вкотре наголосила, що основними принципами діяльності команд супроводу в нашому закладі є повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП, дотримання її інтересів; недопущення дискримінації та порушення її прав; командний підхід; активна співпраця з батьками, залучення їх до освітнього процесу та розробки ІПР; конфіденційність та дотримання професійної етики.

         


Гарантія безбар’єрного доступу до освітніх послуг шляхом створення інклюзивного середовища в ЗЗСО – одне із основних завдань внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Асистенти вчителя, вихователя, серед яких є новопризначені працівники, надають дітям постійну підтримку під час їх освітньої діяльності. Адміністрація закладу намагається пристосувати середовище, створити та постійно вдосконалювати умови здобуття освіти для дітей з ООП на рівні з іншими здобувачами освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар