10/05/21

Особливості роботи з дітьми з ООП

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне із завдань розбудови якісної школи. Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище та допомагає вчителям та вихователям організувати інклюзивне навчання. Ефективність роботи команди психолого-педагогічного супроводу та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між членами команди та зосередження на загальній меті. А тісна співпраця з фахівцями Мостиського ІРЦ – це важливий крок, який позитивно вплине на процес організації та якість інклюзивного навчання.
Щиро дякуємо директорці ІРЦ п.Лідії Гиз та її команді за фахову допомогу та можливість обмінятися думками щодо особливостей роботи з дітьми з ООП. До нових зустрічей!
 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар