
віднедавна своєю головною навчально-виховною метою поставив не просто озброїти дитину новими знаннями, а навчити застосовувати їх та свій природній талант на практиці. Вчасно виявивши та розвинувши дитячу обдарованість, вчитель допоможе учневі досягти великих успіхів у майбутньому, чим принесе неабияку користь суспільству.
11 січня у Твіржанському НВК практичним психологом Шпилькою О.З. та соціальним педагогом Феник Х.І. було організовано та проведено круглий стіл «Соціально-психологічний супровід обдарованої дитини в умовах загального освітнього процесу» за участю педагогічного колективу. Основною метою проведення такого дійства було опрацювання методичних рекомендацій під час роботи з обдарованими дітьми, обговорення типових форм та методів роботи щодо розвитку дитячої обдарованості, удосконалення педагогами Твіржанського НВК методик виявлення та розвитку творчих здібностей школярів.

Соціальний педагог Феник Х.І. підготувала презентацію, у якій розкрила теоретичні визначення термінів обдарованість та обдарована дитина, наголосила на своєрідності усіх видів обдарованості та типових методах роботи в рамках розвитку кожної з них, звернула увагу на головних аспектах діагностики талановитих учнів, а також проаналізувала практичні рекомендації для педагогів та батьків щодо роботи з обдарованими дітьми.

Формування творчої та креативної особистості, здатної застосувати свої здібності та таланти у практичній діяльності – одна з головних цілей роботи Твіржанського НВК, яку заклад втілює від дошкілля до старшого шкільного віку.
Попередньо, під час загальношкільних батьківських зборів, з батьками було узгоджено, що Твіржанський НВК працюватиме над проблемою «Виявлення та розвиток обдарованості учнів».

Немає коментарів:
Дописати коментар